Ναι, θα είμαι επικριτικός, δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον Δήμαρχο, δεν ξέρω τι έκαναν οι προηγούμενοι, ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε όμως αυτή η Δημοτική Αρχή και είμαι απογοητευμένος, Μιλώντας πάλι κυρίως για τις Μοίρες.
1. Σταμάτησε η Ανακύκλωση. Γιατί;
2. Άφησε να υπάρχει ένα συνεχές κυκλοφοριακό κουμφούζιο στις Μοίρες. Γιατί;
3. Δεν φρόντισε για ελεύθερα πεζοδρόμια για τους Δημότες. Γιατί;
4. Κράτησε κλειστό το Αλσύλλιο, κλείδωσε την μοναδική Παιδική Χαρά των Μοιρών. Που μπορούν να πάνε οι γονείς με τα παιδιά; Γιατί;
5. Κάνει τις συνδέσεις των σπιτιών με το αποχετευτικό δίκτυο με τυχαία σειρά και χωρίς πρόγραμμα. Γιατί;
6. Μετά τις συνδέσεις η ασφαλτόστρωση και επιδιόρθωση του δρόμου γίνεται μετά από εβδομάδες. Γιατί;
7. Κυκλοφορεί με υπηρεσιακό αμάξι μεγάλου κυβισμού του Δήμου Φαιστού. Παράλληλα πολλές φορές τα φορτηγά του Δήμου δεν έχουν πετρέλαιο για να κινηθούν. Το θεωρεί σωστό; Δεν μπορεί να κινείται με δικό του αυτοκίνητο; Το χρησιμοποιεί μόνο για τις ανάγκες του Δήμου;
8 Πολλές απευθείας αναθέσεις, γιατί;
9. Η Βιβλιοθήκη εγκαινιάστηκε. Γιατί; Αφού δεν υπήρξε πρόγραμμα, ούτε σχεδιασμός για να λειτουργήσει. Απλώς για τα εγκαίνια;
Καλοπροαίρετες ερωτήσεις, αν υπάρχουν απαντήσεις ευχαρίστως να τις συζητήσουμε.
1. Σταμάτησε η Ανακύκλωση. Γιατί;
2. Άφησε να υπάρχει ένα συνεχές κυκλοφοριακό κουμφούζιο στις Μοίρες. Γιατί;
3. Δεν φρόντισε για ελεύθερα πεζοδρόμια για τους Δημότες. Γιατί;
4. Κράτησε κλειστό το Αλσύλλιο, κλείδωσε την μοναδική Παιδική Χαρά των Μοιρών. Που μπορούν να πάνε οι γονείς με τα παιδιά; Γιατί;
5. Κάνει τις συνδέσεις των σπιτιών με το αποχετευτικό δίκτυο με τυχαία σειρά και χωρίς πρόγραμμα. Γιατί;
6. Μετά τις συνδέσεις η ασφαλτόστρωση και επιδιόρθωση του δρόμου γίνεται μετά από εβδομάδες. Γιατί;
7. Κυκλοφορεί με υπηρεσιακό αμάξι μεγάλου κυβισμού του Δήμου Φαιστού. Παράλληλα πολλές φορές τα φορτηγά του Δήμου δεν έχουν πετρέλαιο για να κινηθούν. Το θεωρεί σωστό; Δεν μπορεί να κινείται με δικό του αυτοκίνητο; Το χρησιμοποιεί μόνο για τις ανάγκες του Δήμου;
8 Πολλές απευθείας αναθέσεις, γιατί;
9. Η Βιβλιοθήκη εγκαινιάστηκε. Γιατί; Αφού δεν υπήρξε πρόγραμμα, ούτε σχεδιασμός για να λειτουργήσει. Απλώς για τα εγκαίνια;
Καλοπροαίρετες ερωτήσεις, αν υπάρχουν απαντήσεις ευχαρίστως να τις συζητήσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου