Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Ερωτήσεις για τον απερχόμενο Δήμαρχο

Ναι, θα είμαι επικριτικός, δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον Δήμαρχο, δεν ξέρω τι έκαναν οι προηγούμενοι, ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε όμως αυτή η Δημοτική Αρχή και είμαι απογοητευμένος, Μιλώντας πάλι κυρίως για τις Μοίρες.

1. Σταμάτησε η Ανακύκλωση. Γιατί;
2. Άφησε να υπάρχει ένα συνεχές κυκλοφοριακό κουμφούζιο στις Μοίρες. Γιατί;
3. Δεν φρόντισε για ελεύθερα πεζοδρόμια για τους Δημότες. Γιατί;
4. Κράτησε κλειστό το Αλσύλλιο, κλείδωσε την μοναδική Παιδική Χαρά των Μοιρών. Που μπορούν να πάνε οι γονείς με τα παιδιά; Γιατί;
5. Κάνει τις συνδέσεις των σπιτιών με το αποχετευτικό δίκτυο με τυχαία σειρά και χωρίς πρόγραμμα. Γιατί;
6. Μετά τις συνδέσεις η ασφαλτόστρωση και επιδιόρθωση του δρόμου γίνεται μετά από εβδομάδες. Γιατί;
7. Κυκλοφορεί με υπηρεσιακό αμάξι μεγάλου κυβισμού του Δήμου Φαιστού. Παράλληλα πολλές φορές τα φορτηγά του Δήμου δεν έχουν πετρέλαιο για να κινηθούν. Το θεωρεί σωστό; Δεν μπορεί να κινείται με δικό του αυτοκίνητο; Το χρησιμοποιεί μόνο για τις ανάγκες του Δήμου;
8  Πολλές απευθείας αναθέσεις, γιατί;
9. Η Βιβλιοθήκη εγκαινιάστηκε. Γιατί; Αφού δεν υπήρξε πρόγραμμα, ούτε σχεδιασμός για να λειτουργήσει. Απλώς για τα εγκαίνια;


Καλοπροαίρετες ερωτήσεις, αν υπάρχουν απαντήσεις ευχαρίστως να τις συζητήσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου