Κατάληψη με σκηνές στα αλμυρίκια από την αρχή του καλοκαιριού για να βρίσκουν όποτε έρχονται ίσκιο.
Ο συμπαθής κατά τ' άλλα κύριος που πουλάει θαλασσινό αλάτι έχει βάλει 3 κατασκευές στην παραλία για ίσκιο για να βολεύει τους δικούς του.
Άτομα που θέλουν να ψήνουν στα κάρβουνα και αφήνουν τις πέτρες με την στάχτη και τα κάρβουνα στην παραλία.
χαρτιά υγείας στο ρέμα, σκουπίδια πεταμένα στο ρέμα
Και κάποιοι έφεραν ένα στρώμα κοιμήθηκαν και το άφησαν στην παραλία να το διαλύσει ο ήλιος....
Πόση αδιαφορία άραγε;
Παρ' όλα αυτά παραμένει απ' τα ωραιότερα μέρη για να κολυμπήσει κανείς, απλώς πρέπει να πάει λίγο παραπέρα, πιο ήσυχα, πιο καθαρά. Και όταν φεύγει να μαζέψει όσα από τα σκουπίδια βρει μπροστά του, όσες γόπες, όσα πλαστικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου