Κάτι πήρε το αυτί μου. Για κάποιο πρόστιμο που κλήθηκε ή θα κληθεί να πληρώσει ο Δήμος Φαιστού επειδή έχει να ανακυκλώσει κάτι χρόνια. Και έτσι πρέπει να έχουν πάει 1-2 φορτία στο Ηράκλειο για ανακύκλωση.
Λες και έπρεπε να περιμένουμε τα πρόστιμα για να κάνουμε τα αυτονόητα, οι κάδοι υπήρχαν, το αυτοκίνητο υπήρχε. και προφανώς υπάρχει και η αδιαφορία...
Και αφού ξεκινάμε πάλι να στέλνουμε ανακυκλώσιμα υλικά ποιες είναι οι ενέργειες του Δήμου;
Να κάνω μια ενδεικτική λίστα με πράγματα που πρέπει να γίνουν όπως μου έρχεται στο μυαλό:
1. Να καθαριστούν οι κάδοι ανακύκλωσης, γιατί ως τώρα έμπαιναν μέσα κοινά σκουπίδια και φυσικά και οργανικά υλικά.
2. Να γίνει μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών. Εφημερίδες (Άποψη του Νότου, Αντίλαλος), ειδησεογραφικές ιστοσελίες (e-mesara.gr, apopsilive.gr), ραδιοφωνικοί σταθμοί νομίζω πρέπει να δημοσιεύσουν και να προβάλλουν δωρεάν την ενημέρωση και οδηγίες.
3. Καμία αφίσα δεν θα έβλαπτε.
Και όχι ότι αρκούν οι μπλε κάδοι, ιδανικά θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί για κάθε κατηγορία υλικού αλλά έστω, σς γίνει ξανά μια καινούρια αρχή. Αλλά γιατί το καθυστερούν; Είναι δυνατόν να ξεκινήσει η ανακύκλωση χωρίς να το μάθουν οι πολίτες; Εκεί στον Δήμο ενδιαφέρεται κανείς;
Υ.Γ. Νομίζω πρέπει να μας δώσουν και κάποια εξήγηση γιατί όλα αυτά τα χρόνια η ανακύκλωση έχει σταματήσει.
Λες και έπρεπε να περιμένουμε τα πρόστιμα για να κάνουμε τα αυτονόητα, οι κάδοι υπήρχαν, το αυτοκίνητο υπήρχε. και προφανώς υπάρχει και η αδιαφορία...
Και αφού ξεκινάμε πάλι να στέλνουμε ανακυκλώσιμα υλικά ποιες είναι οι ενέργειες του Δήμου;
Να κάνω μια ενδεικτική λίστα με πράγματα που πρέπει να γίνουν όπως μου έρχεται στο μυαλό:
1. Να καθαριστούν οι κάδοι ανακύκλωσης, γιατί ως τώρα έμπαιναν μέσα κοινά σκουπίδια και φυσικά και οργανικά υλικά.
2. Να γίνει μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών. Εφημερίδες (Άποψη του Νότου, Αντίλαλος), ειδησεογραφικές ιστοσελίες (e-mesara.gr, apopsilive.gr), ραδιοφωνικοί σταθμοί νομίζω πρέπει να δημοσιεύσουν και να προβάλλουν δωρεάν την ενημέρωση και οδηγίες.
3. Καμία αφίσα δεν θα έβλαπτε.
Και όχι ότι αρκούν οι μπλε κάδοι, ιδανικά θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί για κάθε κατηγορία υλικού αλλά έστω, σς γίνει ξανά μια καινούρια αρχή. Αλλά γιατί το καθυστερούν; Είναι δυνατόν να ξεκινήσει η ανακύκλωση χωρίς να το μάθουν οι πολίτες; Εκεί στον Δήμο ενδιαφέρεται κανείς;
Υ.Γ. Νομίζω πρέπει να μας δώσουν και κάποια εξήγηση γιατί όλα αυτά τα χρόνια η ανακύκλωση έχει σταματήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου