Δυστυχώς η ανταλλακτική βιβλιοθήκη που υπήρχε ξηλώθηκε για διάφορους λόγους:
http://moires-sxoliasmoi.blogspot.com/2016/11/blog-post_15.html.
Κρίμα για την προσπάθεια των παιδιών που την έστησαν, κρίμα για όσους είχαν προσφέρει βιβλία.
Αλλά επιτέλους έχουμε δημοτική βιβλιοθήκη. Ή μήπως όχι;
Ορίστε δημοσιεύματα:
https://www.mesaralive.gr/post/egkainiazetai-h-dhmotikh-bibliothhkh-manwlhs-markakhs/local-news/12508
http://apopsilive.gr/notia-kriti/peraste-h-dimotiki-bibliothiki-sas-kalosorizei-stous-chorous-tis-foto
http://apopsilive.gr/kriti/oi-moires-apoktoun-epitelous-dimotiki-bibliothiki
http://archive.e-mesara.gr/index.php/a-sxoliasta/44303-22-11
Πανηγυρισμοί για την ολοκλήρωση της βιβλιοθήκης, εγκαίνια και εορτασμοί που παρευρέθηκαν όλοι οι επίσημοι για ποιον ακριβώς λόγο;
Γιατί η Βιβλιοθήκη μπορεί να εγκαινιάστηκε αλλά ποτέ δεν λειτούργησε, απ' όσο ξέρω κανένας σχεδιασμός για την λειτουργία της, κανένας προγραμματισμός και αν υπάρχει σίγουρα καμία ενημέρωση στους δημότες.
Τα εγκαίνια, λοιπόν, για ποιον σκοπό έγιναν; Απλώς για να έχουμε να λέμε; Ενδιαφέρεται κανείς στο Δήμο για να την λειτουργήσει; Είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα αδιαφορίας;
http://moires-sxoliasmoi.blogspot.com/2016/11/blog-post_15.html.
Κρίμα για την προσπάθεια των παιδιών που την έστησαν, κρίμα για όσους είχαν προσφέρει βιβλία.
Αλλά επιτέλους έχουμε δημοτική βιβλιοθήκη. Ή μήπως όχι;
Ορίστε δημοσιεύματα:
https://www.mesaralive.gr/post/egkainiazetai-h-dhmotikh-bibliothhkh-manwlhs-markakhs/local-news/12508
http://apopsilive.gr/notia-kriti/peraste-h-dimotiki-bibliothiki-sas-kalosorizei-stous-chorous-tis-foto
http://apopsilive.gr/kriti/oi-moires-apoktoun-epitelous-dimotiki-bibliothiki
http://archive.e-mesara.gr/index.php/a-sxoliasta/44303-22-11
Πανηγυρισμοί για την ολοκλήρωση της βιβλιοθήκης, εγκαίνια και εορτασμοί που παρευρέθηκαν όλοι οι επίσημοι για ποιον ακριβώς λόγο;
Γιατί η Βιβλιοθήκη μπορεί να εγκαινιάστηκε αλλά ποτέ δεν λειτούργησε, απ' όσο ξέρω κανένας σχεδιασμός για την λειτουργία της, κανένας προγραμματισμός και αν υπάρχει σίγουρα καμία ενημέρωση στους δημότες.
Τα εγκαίνια, λοιπόν, για ποιον σκοπό έγιναν; Απλώς για να έχουμε να λέμε; Ενδιαφέρεται κανείς στο Δήμο για να την λειτουργήσει; Είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα αδιαφορίας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου