Είναι γνωστό το πρόβλημα.
Έστω ότι κάποιος ανυποψίαστος τουρίστας έρχεται από το Ηράκλειο, φτάνει στις Μοίρες και διασχίζει με το αυτοκίνητο του τον κεντρικό δρόμο των Μοιρών.
Από την αρχή κιόλας θα διαπιστώσει ότι οι οδηγοί το έχουν σε γρουσουζιά να περπατήσουν μεγαλύτερη από την ελάχιστη δυνατή απόσταση από το σημείο ενδιαφέροντος τους και του καθίσματος του αυτοκινήτου.
Έτσι προκειμένου να μην παραβούν τον κανόνα αυτόν θα παρκάρουν ακριβώς δίπλα στο περίπτερο έξω από την Πειραιώς και ας έχει αμέσως μετά χώρο να παρκάρουν, Θα αναγκαστεί ο οδηγός μας να περιμένει υπομονετικά να αγοράσει ο οδηγός τα τσιγάρα, να μιλήσει με τον περιπτερά και να σηκωθεί να φύγει. Θα προσπαθούσε να τον προσπεράσει αλλά ακριβώς την ίδια ιδέα είχε και ο άλλος που πάρκαρε απέναντι στο παντοπωλείο με αποτέλεσμα να κλείσει ο δρόμος.
Και αυτοί σε μερικά λεπτά θα φύγουν, Το χειρότερο είναι ο άλλος που αποφάσισε να κάτσει στο μεζεδοπωλείο που υπάρχει δίπλα και προφανώς πάρκαρε το 4Χ4 κλείνοντας το ένα ρεύμα. Θα έβγαινε έξω ο φίλος μας ο τουρίστας αλλά κάτι έχει ακούσει για ...κατσούνες και φοβάται λίγο. Έτσι περιμένει λίγο ακόμα.
Προχωρώντας στον δρόμο η ίδια κατάσταση συνεχίζεται στα σουβλατζίδικα που υπάρχουν στον δρόμο και παραδόξως χειροτερεύει εκεί που ο δρόμος γίνεται όλο και φαρδύτερος. Βλέπετε εκεί είναι καφενεία, καφετέριες, φαγάδικα και όλοι θέλουν να παρκάρουν απ' έξω, Με αποτέλεσμα να υπάρχουν τα:
α. Παρκαρισμένα αμάξια
β. Διπλοπαρκαρισμένα αμάξια
γ. Τριπλοπαρκαρισμένα αμάξια
δ. μερικά τετραπλοπαρκαρισμένα αμάξια και
ε. αμάξια που έχουν κλείσει την λωρίδα που έχει μείνει για να μιλήσει ο οδηγός που είναι μέσα με κάποιον γνωστό του που έχει δει αδιαφορώντας για την ουρά πίσω του.
Προχωράει λίγο ακόμα μετά την διχάλα που κάνει ο δρόμος και ω έκπληξη σε μια διαγώνιο έχουν παρκάρει ένα σκάφος σε έναν στενό δρόμο, ευτυχώς ο φίλος μας δεν θέλει να μπει εκεί καθώς θα χωρούσε με δυσκολία και προχωρώντας φεύγει επιτέλους από τις Μοίρες.
Κάνει τις διακοπές του, έχει διαβάσει και στην "Άποψη" για την διασταύρωση στον Κλάδο όπου οι απρόσεκτοι τουρίστες περνάνε χωρίς να σταματήσουν και γίνονται ατυχήματα...
Μια που επιστρέφει από τον πομπιανό δρόμο σκέφτεται ότι αυτός θα είναι προσεκτικός...
Φτάνει στην περιβόητη διασταύρωση, μα υπάρχει το σήμα "ΣΤΟΠ", αλλά έλα που είναι παρκαρισμένο ένα αυτοκίνητο πάνω στην στροφή μπαίνει στο αριστερό ρεύμα προχωράει αλλά ακριβώς στο ζαχαροπλαστείο του Κλάδου είναι παρκαρισμένο ένα αγροτικό που ο κάτοχος του μάλλον ένιωσε μια..λιγούρα. Ο φίλος μας ο τουρίστας δεν έχει ορατότητα αναγκάζεται να προχωρήσει χωρίς να βλέπει και ένα αυτοκίνητο πέφτει πάνω στο δικό του αμάξι.
Μάλλον τελικά δεν έφταιγαν οι "απρόσεκτοι τουρίστες" αλλά οι απερίσκεπτοι που παρκάρουν πάνω στις στροφές για τα ατυχήματα. Δεν έχει πάθει κανείς τίποτα ευτυχώς. Μετά τις δηλώσεις ατυχήματος η οδική πέρνει το όχημα του και αυτός πρέπει να μετακινηθεί με το λεωφορείο.
Οπότε παίρνει μια κρίσιμη απόφαση, να γνωρίσει τις Μοίρες ως πεζός....
(συνεχίζεται..)
Έστω ότι κάποιος ανυποψίαστος τουρίστας έρχεται από το Ηράκλειο, φτάνει στις Μοίρες και διασχίζει με το αυτοκίνητο του τον κεντρικό δρόμο των Μοιρών.
Από την αρχή κιόλας θα διαπιστώσει ότι οι οδηγοί το έχουν σε γρουσουζιά να περπατήσουν μεγαλύτερη από την ελάχιστη δυνατή απόσταση από το σημείο ενδιαφέροντος τους και του καθίσματος του αυτοκινήτου.
Έτσι προκειμένου να μην παραβούν τον κανόνα αυτόν θα παρκάρουν ακριβώς δίπλα στο περίπτερο έξω από την Πειραιώς και ας έχει αμέσως μετά χώρο να παρκάρουν, Θα αναγκαστεί ο οδηγός μας να περιμένει υπομονετικά να αγοράσει ο οδηγός τα τσιγάρα, να μιλήσει με τον περιπτερά και να σηκωθεί να φύγει. Θα προσπαθούσε να τον προσπεράσει αλλά ακριβώς την ίδια ιδέα είχε και ο άλλος που πάρκαρε απέναντι στο παντοπωλείο με αποτέλεσμα να κλείσει ο δρόμος.
Και αυτοί σε μερικά λεπτά θα φύγουν, Το χειρότερο είναι ο άλλος που αποφάσισε να κάτσει στο μεζεδοπωλείο που υπάρχει δίπλα και προφανώς πάρκαρε το 4Χ4 κλείνοντας το ένα ρεύμα. Θα έβγαινε έξω ο φίλος μας ο τουρίστας αλλά κάτι έχει ακούσει για ...κατσούνες και φοβάται λίγο. Έτσι περιμένει λίγο ακόμα.
Προχωρώντας στον δρόμο η ίδια κατάσταση συνεχίζεται στα σουβλατζίδικα που υπάρχουν στον δρόμο και παραδόξως χειροτερεύει εκεί που ο δρόμος γίνεται όλο και φαρδύτερος. Βλέπετε εκεί είναι καφενεία, καφετέριες, φαγάδικα και όλοι θέλουν να παρκάρουν απ' έξω, Με αποτέλεσμα να υπάρχουν τα:
α. Παρκαρισμένα αμάξια
β. Διπλοπαρκαρισμένα αμάξια
γ. Τριπλοπαρκαρισμένα αμάξια
δ. μερικά τετραπλοπαρκαρισμένα αμάξια και
ε. αμάξια που έχουν κλείσει την λωρίδα που έχει μείνει για να μιλήσει ο οδηγός που είναι μέσα με κάποιον γνωστό του που έχει δει αδιαφορώντας για την ουρά πίσω του.
Προχωράει λίγο ακόμα μετά την διχάλα που κάνει ο δρόμος και ω έκπληξη σε μια διαγώνιο έχουν παρκάρει ένα σκάφος σε έναν στενό δρόμο, ευτυχώς ο φίλος μας δεν θέλει να μπει εκεί καθώς θα χωρούσε με δυσκολία και προχωρώντας φεύγει επιτέλους από τις Μοίρες.
Κάνει τις διακοπές του, έχει διαβάσει και στην "Άποψη" για την διασταύρωση στον Κλάδο όπου οι απρόσεκτοι τουρίστες περνάνε χωρίς να σταματήσουν και γίνονται ατυχήματα...
Μια που επιστρέφει από τον πομπιανό δρόμο σκέφτεται ότι αυτός θα είναι προσεκτικός...
Φτάνει στην περιβόητη διασταύρωση, μα υπάρχει το σήμα "ΣΤΟΠ", αλλά έλα που είναι παρκαρισμένο ένα αυτοκίνητο πάνω στην στροφή μπαίνει στο αριστερό ρεύμα προχωράει αλλά ακριβώς στο ζαχαροπλαστείο του Κλάδου είναι παρκαρισμένο ένα αγροτικό που ο κάτοχος του μάλλον ένιωσε μια..λιγούρα. Ο φίλος μας ο τουρίστας δεν έχει ορατότητα αναγκάζεται να προχωρήσει χωρίς να βλέπει και ένα αυτοκίνητο πέφτει πάνω στο δικό του αμάξι.
Μάλλον τελικά δεν έφταιγαν οι "απρόσεκτοι τουρίστες" αλλά οι απερίσκεπτοι που παρκάρουν πάνω στις στροφές για τα ατυχήματα. Δεν έχει πάθει κανείς τίποτα ευτυχώς. Μετά τις δηλώσεις ατυχήματος η οδική πέρνει το όχημα του και αυτός πρέπει να μετακινηθεί με το λεωφορείο.
Οπότε παίρνει μια κρίσιμη απόφαση, να γνωρίσει τις Μοίρες ως πεζός....
(συνεχίζεται..)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου