Χρειάζεται άραγε ένα ιστολόγιο που να ασχολείται με το τι συμβαίνει στις Μοίρες;
Δεν καλύπτουν άραγε οι ιστοσελίδες που ήδη υπάρχουν την ανάγκη για ενημέρωση;
Υπάρχουν θέματα που θα έπρεπε αλλά δεν μας απασχολούν;
Ναι, όχι και ναι είναι οι απαντήσεις που ο ίδιος δίνω.
Υπάρχουν αυτήν την στιγμή 2 κύριες δημοσιογραφικές ιστοσελίδες που ασχολούνται γενικότερα με το νότιο Ηράκλειο, το e-mesara.gr και η apopsilive.gr. Και οι δυο ιστοσελίδες έχουν συνεχή ροή ειδήσεων για ότι συμβαίνει, στην περιοχή και στον Δήμο. Έχουν όμως και αρκετά, για μένα, μειονεκτήματα.
Πρώτον τα περισσότερα άρθρα που ανεβάζουν είναι απλή καταγραφή των γεγονότων χωρίς την δική τους άποψη, χωρίς προβληματισμούς για τα ευρύτερα προβλήματα της περιοχής, δεν έχουν με λίγα λόγια άρθρα άποψης.
Δεύτερον δεν είναι ανοικτά τα άρθρα τους στον σχολιασμό από το κοινό, το e-mesara,gr δεν έχει καν σχολιασμό, πρέπει να στείλεις μήνυμα στους διαχειριστές που συνήθως δεν απαντούν.
Το apopsilive.gr έχει υποτίθεται σχολιασμό μόνο που τα σχόλια που έχουν γίνει περιμένουν εδώ και ...μήνες (ναι μήνες) την έγκριση των διαχειριστών...
Πιστεύω ότι η περιοχή μας έχει ένα σωρό θέματα που αν και συζητιούνται από κατοίκους δεν προβάλλονται από τα μέσα ενημέρωσης της περιοχής ή αν προβάλλονται δεν υπάρχει αντίλογος ως προς τις απόψεις που ακούγονται.
Προφανώς και δεν μπορώ να ανταγωνιστώ αυτές τις ιστοσελίδες, δεν είναι κιόλας αυτός ο σκοπός μου. Δεν θα υπάρχει συνεχή ροή ειδήσεων, Δεν θα υπάρχουν καν καθημερινά άρθρα. Όμως θα προσπαθήσω να θίξω θέματα που μας απασχολούν, που μας κάνουν την καθημερινότητα μας δύσκολη, θα είμαι ανοικτός στο να ακούσω διαφορετικές απόψεις και σχολιασμούς.
Δεν καλύπτουν άραγε οι ιστοσελίδες που ήδη υπάρχουν την ανάγκη για ενημέρωση;
Υπάρχουν θέματα που θα έπρεπε αλλά δεν μας απασχολούν;
Ναι, όχι και ναι είναι οι απαντήσεις που ο ίδιος δίνω.
Υπάρχουν αυτήν την στιγμή 2 κύριες δημοσιογραφικές ιστοσελίδες που ασχολούνται γενικότερα με το νότιο Ηράκλειο, το e-mesara.gr και η apopsilive.gr. Και οι δυο ιστοσελίδες έχουν συνεχή ροή ειδήσεων για ότι συμβαίνει, στην περιοχή και στον Δήμο. Έχουν όμως και αρκετά, για μένα, μειονεκτήματα.
Πρώτον τα περισσότερα άρθρα που ανεβάζουν είναι απλή καταγραφή των γεγονότων χωρίς την δική τους άποψη, χωρίς προβληματισμούς για τα ευρύτερα προβλήματα της περιοχής, δεν έχουν με λίγα λόγια άρθρα άποψης.
Δεύτερον δεν είναι ανοικτά τα άρθρα τους στον σχολιασμό από το κοινό, το e-mesara,gr δεν έχει καν σχολιασμό, πρέπει να στείλεις μήνυμα στους διαχειριστές που συνήθως δεν απαντούν.
Το apopsilive.gr έχει υποτίθεται σχολιασμό μόνο που τα σχόλια που έχουν γίνει περιμένουν εδώ και ...μήνες (ναι μήνες) την έγκριση των διαχειριστών...
Πιστεύω ότι η περιοχή μας έχει ένα σωρό θέματα που αν και συζητιούνται από κατοίκους δεν προβάλλονται από τα μέσα ενημέρωσης της περιοχής ή αν προβάλλονται δεν υπάρχει αντίλογος ως προς τις απόψεις που ακούγονται.
Προφανώς και δεν μπορώ να ανταγωνιστώ αυτές τις ιστοσελίδες, δεν είναι κιόλας αυτός ο σκοπός μου. Δεν θα υπάρχει συνεχή ροή ειδήσεων, Δεν θα υπάρχουν καν καθημερινά άρθρα. Όμως θα προσπαθήσω να θίξω θέματα που μας απασχολούν, που μας κάνουν την καθημερινότητα μας δύσκολη, θα είμαι ανοικτός στο να ακούσω διαφορετικές απόψεις και σχολιασμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου